כמו ה-R1 המוכר, גם דגם ה M נשאר זהה לו, רק עם כמה תוספות טכנולוגיות. ההבדל העיקרי הוא בבולם האחורי האלקטרוני ושסתומים מהדור החדש. האופנוע עמוס בציפויי קרבון ומותקנת בו מערכת של ימאהה המופעלת על ידי GPS.
תוספות
האופנוע מגיע עם מפרט אלקטרוני רחב, הכולל מגוון מערכות בטיחות מתכווננות, ציפוי קרבון המעניק קשיחות נוספת והגנה לגוף האופנוע.
מנוע וביצועים
מנוע בנפח 998 סמ״ק ועם 197 כ״ס. מערכת בקרת בלימת מנוע אלקטרונית חדשה עם שלוש דרגות לבחירה. ABS משופרת עם בקרת בלימה דו שלבית, מערכת בלימה על חוט של ה R1M עדיין דיי חסרת תחושה, כוח ועקביות.
בלם דיסק הידראולי כפול מלפנים ובלם דיסק הידראולי אחורי הדורשים לחיצה חזקה על הידית. מערכת המתלים מורכבת ממתלה אלקטרוני קדמי הפוך טלסקופי ומתלה אלקטרוני אחורי זרוע נדנדה. בנוסף הוא כולל מערכת הזרקת דלק, תיבת הילוכים עם 6 הילוכים וסליפר קלאץ׳.
טכנולוגיה וחידושים
R1M מגיע עם מצערת אלקטרונית לחלוטין נטולת כבל, ארבעה מצבי כוח, 10 רמות בקרת אחיזה, וארבע רמות בקרת החלקה, שלושה מצבי בקרת שיגור ושלושה מצבי הילוכים עליון ותחתון.
יתרונות YZF-R1M
- עוצמתי וחזק
- דק ונוח לתמרונים
- מפרט טכנולוגי גדול
- אחיזת כביש ויציבות טובה
חסרונות YZF-R1M
- מערכת בלימה חסרת תחושה
- מחיר גבוה
מפרט טכני
נפח מנוע | 998 סמ״ק |
כ״ס | 197 |
גובה מושב | 89 ס״מ |
אורך | 205.5 ס״מ |
רוחב | 69 ס״מ |
גובה | 116.6 ס״מ |
מיכל דלק | 17 ליטר |