ה Vitpilen 701 הוא אופנוע שגונב את ההצגה. למעשה זהו האח הגדול של Vitpilen 401. ה 701 אגרסיבי יותר ומציע כמות כוח גדולה יותר אך נסיעה חלקה להפליא. הוא כולל מנוע חד צילינדר בנפח של 693 סמ"ק. ומערכת בלמים משופרת לעומת ה 401, מערכת פליטה עשויה נירוסטה, קליפסים מאלומיניום, צמיגים, בקרת משיכה, וקיבולת דלק גדולה יותר.
תוספות
הארגונומיה לא נוחה במיוחד, בהחלט פחות נוחה מה Svartpilen. הסיבה העיקרית לכך היא הכידון הנצמד. צורת האחיזה המשולשת מעמיסה משקל רב יותר על פרקי הידיים של הרוכב. באופן כללי אופנועים עם תנוחת רכיבה זקופה יותר, נוחים יותר לרכיבה. המושב די גבוה ורוכבים נמוכים יצטרכו להתאזן על רגל אחת כדי להגיע לרצפה.
מנוע וביצועים
מנוע חד צילינדר בנפח של 693 סמ"ק, מספק כח רב וחווית רכיבה מהנה במיוחד. המנוע מפיק 75 כ״ס, מקורר בנוזל ובעל ביצועים מצוינים, כאשר הוא בעיקר זורח בכבישים מפותלים וכבישים עירוניים. תיבת שישה הילוכים המצוידת במצמד מחליק. וגם לחיישן Easy Shift של האסקי, המאפשר החלפת הילוכים ללא צורך בלחיצה על המצמד. ה 701 כמו אחיו הקטן, מכוון בעיקר לרכיבה עירונית.
ה Vitpilen הוא אופנוע קל משקל. המשקל הנמוך בשילוב עם שלדת סבכה מפלדה ומתלה WP מרשים ביותר, האופנוע קליל וזריז במעברים מהירים וניתן לתמרון במהירויות נמוכות.
מתלים רכים ומאוזנים הספוגים כביש היטב ואף בליטות קטנות. ניתן לבצע התאמה בהתאם למשקל ולסגנון הרכיבה. הבלמים מספקים כוח עצירה חזק. בלם דיסק עם קליפר רדיאלי עם 4 בוכנות מלפנים ובלם דיסק עם קליפר צף עם בוכנה אחת מאחור, בנוסף קיימת מערכת ABS מלפנים ומאחור. ניתן לכבות את ה ABS בגלגל האחורי.
טכנולוגיה וחידושים
בנוסף למערכת ABS ומצב ה Supermoto, קיימת גם תצוגת LCD עגולה ותאורת LED לאורכה. המסך די קשה לקריאה, המספרים קטנים והאותיות השחורות הופכות להיות בלתי קריאות באור השמש. פונקציית ה Easy Shift לרוב קיימת באופנועים בעלי תג מחיר גבוה ומגיעה כסטנדרט ב Vitpilen 701.
יתרונות Vitpilen 701
- בלמים מעולים
- קל לתפעול
- פונקציית Easy Shift
- עיצוב מרשים
- שלדה קלת משקל
חסרונות Vitpilen 701
- מושב לא נוח במיוחד
- ארגונומיה לא אופטימלית
- מסך לא קריא
- מראות צד סבירות
מפרט טכני
נפח מנוע | 693 |
כ״ס | 75 |
גובה מושב | 83.5 ס״מ |
מיכל דלק | 12 ליטר |