ה V9 Bobber מקבל מנוע בנפח 853 סמ"ק מגיע במקור מה V85 TT רק בגרסה חזקה יותר והוא מוסיף 15 כ״ס. ה V9 Bobber מגיע עם חישוקי 16 אינץ' וצמיגים שמנמנים. העיצוב מושחר, החזית קצרה, המוטות נמוכים ושטוחים יותר.
תוספות
ה V9 Bobber כולל לוגו מעוצב של Moto Guzzi בצד,אוכף משופר ונוח לרכיבה בגוון חום, מיכל דלק אפור עיטור זהוב, לוחות הצד בגוון ירוק ומגן בוץ קדמי. האופנוע כולל מושב ידידותי למשתמש בגובה של 78.5 ס״מ וכידון נמוך יותר. מסגרת האופנוע שופרה ומגבירה משמעותית את יציבותו. באופן כללי מדובר באופנוע די מינימליסטי בעיצוב מושחר ואגרסיבי עם חישוקים בגודל 16 אינץ׳ ועם צמיגים שמנים שלא ניתן לפספס.
מנוע וביצועים
ה V9 Bobber שומר על איזון מושלם בין מסורת לחדשנות. הוא מגיע עם מנוע וי טווין רוחבי בנפח 850 סמ"ק ומקורר באוויר. המנוע תואם את תקנות יורו 5. המנוע שופר וכעת הוא חזק ויעיל יותר.,מדובר במנוע V טווין המקורר באוויר ומפיק 65 כ״ס ב 6,800 סל"ד. שיפור השלדה בא לידי ביטוי בעיקר ביציבות המצויינת שלו בפניות חדות ופתאומיות ברכיבה במהירות גבוהה.
המתלים הקדמיים של V9 Bobber מורכבים ממזלג הידראולי טלסקופי מלפנים ומאחור בולמים כפולים עם כוונון עומס קפיץ מראש. המתלים עושים עבודה נהדרת בספיגת הכביש, גם ברכיבה מעל מהמורות גדולות. הבלמים כוללים קליפר של ברמבו עם ארבע בוכנות מלפנים. מאחור בלם דיסק הידראולי יחיד עם קליפר 2 בוכנות. באופן כללי הבלמים עושים עבודה טובה מאוד והם גם נתמכים במערכת ABS מלפנים ומאחור.
טכנולוגיה וחידושים
תאורת LED היקפית, מסך LCD המציג נתונים כמו: שעון, טמפרטורת סביבה, מהירות ובקרת משיכה. ניתן לחבר את הטלפון דרך בלוטות׳. באופן כללי מדובר בלוח מחוונים קצת בסיסי מדי ודל בפונקציות.
יתרונות V9 Bobber E5
- עיצוב מרשים
- גימור איכותי
- יציבות מצויינת במהירויות גבוהות
- נוח לרכיבה לאורך זמן גם לרוכבים גבוהים
- צריכת דלק נמוכה
חסרונות V9 Bobber E5
- אין הגנה מהרוח
- מרחק קצר מדי בין ידית ההילוכים לקצה הרגל המקשה על ההחלפה
- אין מד דלק
- תצוגת LCD לא נוחה לקריאה
- מיקום יתדות הרגל
- אין מעקה אחיזה לנוסע
- לא קיים שטח אחסון
מפרט טכני
נפח מנוע | 853 סמ״ק |
כ״ס | 65 |
גובה מושב | 78 ס״מ |
אורך | 218.5 ס״מ |
רוחב | 84 ס״מ |
גובה | 116 ס״מ |
מיכל דלק | 20.9 ליטר |