ה V7 Special E5 הוא אופנוע עם שורשים עמוקים מהעבר, האופנוע מקפיד לשמור על אותנטיות שלו. מנוע ה V7 שודרג לנפח גדול מ 700 סמ"ק ותקנות היורו 5 החדשות והמחמירות יושמו גם עליו. המראה החיצוני שלו דומה מאוד לדגם הספורט של שנות ה 70 , אך כבר לא מדובר באופנוע על, למרות שהוא מקפיד לשמור על מנוע ה V-twin מקורר באוויר.
תוספות
ה V7 הוא אופנוע נגיש לרוב הרוכבים, הכידון רחב, המושב ארוך ומרופד, הרוכב יכול לנוע ולהתמתח במהלך רכיבות ארוכות. גובה המושב הוא 78 ס״מ ומקל על הרוכבים להניח את הרגליים על הקרקע במהלך עצירה. הV7 ממשיך לשמור על חיבור לעיצוב המקורי, זה בא לידי ביטוי בפנס העגול, מיכל דלק מעוצב ותנוחת ישיבה זקופה. גם המצמד, ההתנעה, הבולמים ומאפייני עיצוב רבים שנותרו נאמנים לאופנוע המסורתי.
מנוע וביצועים
אופנוע עם מנוע וי טווין, 4 שסתומים בנפח 853 סמ"ק, מקורר באוויר ומעוצב כמו המנוע באופנוע האדוונצ׳ר V85 TT. תפוקת המנוע החדש עלתה משמעותית בהשוואה למנוע הקודם V7, אך היא שונה ורחוקה מביצועי המנוע של ה V85.
ביצועי המנוע באים לידי ביטוי מעל 3,000 סל״ד, הו מגיע לשיא הזינוק ב 5,000 סל״ד ולמקסימום של 65 כ״ס ב 6,800 סל״ד. תיבת ההילוכים גם כן שופרה והפכה להיות חלקה יותר. תיבת ההילוכים נלקחה מה V85 והיא בהחלט עושה עבודה טובה.
טכנולוגיה וחידושים
V7 Special מגיע עם שני רמות בקרת אחיזה, ניתן גם לכבות אותה לחלוטין. קיימת גם מערכת ABS של קונטיננטל. בנוסף האופנוע מגיע עם תאורת LED היקפית ומסך LCD מעט מיושן, התצוגה קטנה ומקשה על הקריאה בעיקר בזמן רכיבה במהירות גבוהה.
יתרונות V7 Special E5
- דורש מעט מאוד תחזוקה
- יציב בדרכים עירוניות ובין עירוניות
- עיצוב מהמם
- נוח לרכיבה לאורך זמן
חסרונות V7 Special E5
- לא קיימת פונקציית מניעת החלקה למצמד
- מערכת מתלים לא מתכווננת במלואה
- מערכת מתלים מעט רכה מדיי
- אין מד דלק
- מסך LCD מיושן וקטן לקריאה
מפרט טכני
נפח מנוע | 853 סמ״ק |
כ״ס | 47.8 |
גובה מושב | 78 ס״מ |
אורך | 218.5 ס״מ |
רוחב | 80 ס״מ |
גובה | 111.2 ס״מ |
מיכל דלק | 20.9 ליטר |