בשנים האחרונות ה MT-10 החל להראות את גילו, במיוחד בתחום טכנולוגיה ועזרים נוספים. הוא החל לפגר מאחור בהשוואה למתחרים וימאהה החליטה להעביר אותו עדכון משמעותי. ההספק גדל ל 164 כ"ס, המומנט גדל והמנוע הפך ליעיל יותר בלפחות 15% מהדגם הקודם. השלדה הראשית נותרה ללא שינוי, השינוי העיקרי התמקד בטכנולוגיה ואלקטרוניקה.
תוספות
מערכות אלקטרוניות רבות, מגוון מערכות בקרה מתקדמות המשפרות את בטיחות הרכיבה ואת איכותה. שדרוג מערכת המתלים והבלמים.
מנוע וביצועים
מנוע 4 צילינדרים, 16 שסתומים בנפח 998 סמ״ק, מקורר בנוזל ומפיק 160 כ״ס. מערכת הזרקת דלק, מצמד רטוב עם סליפר קלאץ׳ העוזר להחלפה חלקה של ההילוכים של תיבת ששת ההילוכים. מערכת מתלים אלקטרונית הניתנת לכוונון מלא מלפנים ומאחור. מערכת בלמים המורכבת מדיסק כפול מלפנים עם קליפרים 4 בוכנות, מאחור דיסק בודד עם קליפר 2 בוכנות.
טכנולוגיה וחידושים
הימאהה MT-10 כולל בקרת החלקה, בקרת משיכה, מערכת ABS, בקרת ווילי, מספר מצבי בלימת מנוע, מערכת קוויקשיפטר למעלה ולמטה, בקרת שיוט, אפשרות להגבלת מהירות וארבעה מצבי רכיבה לבחירה.
הוא כולל גם מסך LCD חדש וצבעוני בגודל 4.2 אינץ׳. דגם ה SP לוקח את הטכנולוגיה לרמה נוספת עם מתלים אלקטרוניים עם מערכת Gen 2, המספקת שלושה מצבים חצי אוטומטיים ושלושה מצבים ידניים. תאורת LED היקפית.
יתרונות MT-10 SP
- מערכות אלקטרוניות וטכנולוגיה מתקדמת
- עיצוב מרשים
- כוח רב בטווח בינוני
- מנוע גמיש ורב תכליתי
- מערכת מתלים אלקטרונית מתכוונת
חסרונות MT-10 SP
- החלפת הילוכים לא אינטואיטיבית
- מחיר
- עדיין לא מתקדם ברמה של המתחרים
מפרט טכני
נפח מנוע | 998 סמ״ק |
כ״ס | 160 |
גובה מושב | 82.5 ס״מ |
אורך | 209.5 ס״מ |
רוחב | 80 ס״מ |
גובה | 111 ס״מ |
מיכל דלק | 17 ליטר |