זהו כנראה לא הדגם הראוותני או הטוב ביותר של סוזוקי, אך הוא בהחלט מספק ביצועים טובים ביחס למחיר הנמוך שלו. ה GSX-S750 בהחלט עבר כמה שיפורים, ביניהם הספק גבוה יותר, מערכת מתלים משופרת וסלמי קליפר רדיאליים משופרים, כל זה לא שינה את המחיר האטרקטיבי של האופנוע.
תוספות
המושב רך ומרופד היטב, קיים מרווח מספק לרגליים. גובה המושב הוא 82 ס״מ. גם מושב הנוסע שופר ומאפשר רכיבה הרבה יותר נוחה אך עדיין הנוחות מוגבלת לרכיבה לאורך זמן.
מנוע וביצועים
מנוע 4 צילינדרים, 16 שסתומים, בנפח 749 סמ"ק המפיק 113 כ״ס ומקורר בנוזל. זהו בהחלט אופנוע הנמצא בטווח הביניים בין ביצועים מלאי אדרנלין לבין יציבות ופרקטיות. הוא כולל מערכת בקרת אחי;ה בשלוש רמות, הניתנת להתאמה תוך כדי נסיעה. מערכת מתלים המורכבת ממזלג קדמי הפוך הניתן לכיוון ובולם יחיד מאחור המאפשר כיוון עומס קפיץ.
בלמי דיסק עם קליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות מלפנים ומאחור בשילוב עם מערכת בלימה משולבת ABS. השיפור במערכת הבלימה מאפשר בלימה טובה עם תחושה מקסימלית ללא מאמץ. מערכת היגוי ואחיזת כביש טובים ומערכת המתלים עושה עבודה טובה גם בכבישים גסים ומפותלים.
טכנולוגיה וחידושים
ה GSX-S750 לא כולל מפרט אלקטרוניקה רחב, האלקטרוניקה מסתכמת במערכות בקרת אחיזה בשלוש רמות ומערכת בלימה משולבת ABS. לוח שעונים המציג נתונים בסיסיים ותאורת LED אחורית.
יתרונות GSX-S750
- תג מחיר נמוך
- מערכת מתלים טובה
- שלדה חזקה ויציבה
- בלמים טובים במיוחד
חסרונות GSX-S750
- כבד ביחס למתחרים
- אין מיגון רוח כלל
- מושב נוסע לא נוח לרכיבה ממושכת
מפרט טכני
נפח מנוע | 749 |
כ״ס | 113 |
גובה מושב | 82 ס״מ |
אורך | 212.5 ס״מ |
רוחב | 78.5 ס״מ |
גובה | 105.5 ס״מ |
מיכל דלק | 16 ליטר |