סוזוקי העלתה את רף אופנועי הספורט עם אופנוע העל שלה ה GSX-R750. למרות הקדמה והשיפורים המתרחשים עם השנים, סוזוקי נשארת נאמנה לשורשיה ומציעה את ה GSX-R750 בעל מנוע חזק ועוצמתי עם שלדה קומפקטית וקלת משקל. מדובר באופנוע ספורט המיועד לרוכבי כביש שרוצים לזכות בטעימה מכל העולמות.
סוקי מתאפיינת באופנועים ידידותיים וקלים למשתמש, האופנוע עם מושב נמוך וארגונומיה טובה. יתדות הרגליים ניתנות לכיוונון והמושב הנוח מאפשרים רכיבה איכותית בכבישים המהירים והעירוניים.
תוספות
GSX-R750 מגיע עם יתדות רגל הניתנות לכיוונון לשלושה כיוונים, ידית הילוכים מתכווננת ומיכל דלק מוקטן. כל אלה מספקים תנוחת רכיבה נוחה בעיקר כאשר הרוכב נדרש לרכיבה אגרסיבית מלאת ביצועים.
קיים גם מד טכומטר אנלוגי ומסך LCD המציגים: מהירות, מד מרחק, מד נסיעה, שעון, טמפרטורת נוזל קירור, מפלס שמן, S-DMS והילוכים. המושב גם כן מעוצב בקפידה וכולל ציפוי בעל אחיזה גבוהה למניעת החלקה.
מנוע וביצועים
מנוע 4 צילינדרים, 4 פעימות בנפח של 750 סמ״ק המפיק 120 כ״ס, מקורר בנוזל וכולל מערכת הזרקת דלק. האופנוע מאפשר לרוכב להתאים ולהגביל את אספקת הכוח על מנת שזה יתאים לסגנון הרכיבה שלו.
מערכת המתלים המורכבת ממזלג טלסקופי הפוך קדמי ובולם יחיד מאחור ניתנת להתאמה מלאה בהתאם לרמת העומס ואופן הרכיבה. מלפנים בלמי דיסק כפול עם 4 בוכנות ובלם דיסק יחיד עם בוכנה אחת מאחור. ניתן לבחור בין 2 מצבי נהיגה על ידי מערכת S-DMS שסוזוקי מציעה, בלחיצת כפתור ובחירה בין אחת משתי האפשרויות של בקרת המנוע למצב רכיבה כביש או שטח.
טכנולוגיה וחידושים
מד דיגיטלי אנלוגי בעיצוב קלאסי, מציג מדדים חיוניים לרוכב הוא קצת קטן וקשה לקריאה, אבל מבחינה פונקציונלית הוא בהחלט מספק ומבצע את עבודתו. מאחור קיימת תאורת LED, התנעה אלקטרונית.
יתרונות GSX-R750
- זריז וחזק
- שלדה קלת משקל
- מפרט טכני גבוה
חסרונות GSX-R750
- אין מערכת בקרת החלקה
- טכנולוגיה מעט מיושנת
- אין מערכת ABS
מפרט טכני
נפח מנוע | 999.8 |
כ״ס | 120 |
גובה מושב | 81 ס״מ |
אורך | 203 ס״מ |
רוחב | 71 ס״מ |
גובה | 114.5 ס״מ |
מיכל דלק | 17 ליטר |