אם אתם מחפשים את השילוב המושלם בין משקל, מחיר וכוחות סוס ה DRZ 400 S בהחלט עונה על כל אלה. בנוסף לשילוב המנצח ה DRZ גם מצליח להתמודד בקלות רבה כמעט עם כל שטח שהוא פוגש. למעשה מדובר באופנוע קלאסי ופשוט המשלב את שני העולמות.
מצד אחד ה DRZ מספק ביצועים מעולים בשטחים מאתגרים בסופי השבוע ומהצד השני הוא מספק נסיעה פרקטית וזריזה לשגרת היום. למרות זאת, הוא פחות מותאם לרכיבות ארוכות בכבישים המהירים.
תוספות
העיצוב של ה DRZ 400 S הוא פרקטי ובסיסי.הוא אינו כולל אבזור מיותר או מפנק במיוחד. הפלסטיקה איכותית וקשיחה, כזאת שתצליח לספוג היטב נפילות בשטח. המושב צר וארוך, תנוחת רכיבה זקופה, האופנוע כולל תיק לנשיאת כלים מאחור וכנף גבוה. למרות שהעיצוב לא השתנה או שודרג, הוא עדיין רלוונטי להיום.
מנוע וביצועים
מנוע חד צילינדר, פעימות בנפח של 398 סמ״ק המפיק 44 כ״ס. מנוע מוזן על ידי קרבורטור, מה שאומר שיהיו קשיים במהירויות גבוהות, המנוע צורח עד עד שמגיעים להילוך ה 5 ולמהירויות גבוהות של כביש מהיר. מהירות השיוט שלו יחסית נמוכה, חכן הוא אינו מתאים לרכיבות ארוכות בכבישים מהירים או בין עירוניים.
DRZ 400 S כולל מערכת התנעה חשמלית ומערכת הצתה אלקטרונית. מערכת המתלים בעלת ספיגת כביש טובה, היא מורכבת מזרוע טלסקופית מלפנים וקפיץ עם שיכוך בשמן מאחור. מערכת הבלמים מורכבת מבלמי דיסק קדמיים ואחוריים, כאשר מלפנים דיסק צף.
טכנולוגיה וחידושים
ה DRZ 400 S דל באלקטרוניקה. הוא כולל לוח שעונים בסיסי המציג נתונים בסיסיים בלבד, כמו: מד מרחק, שעון, מד מהירות. הוא אפילו אינו כולל מד סל"ד.
יתרונות DRZ 400 S
- תג מחיר נמוך ביחס לביצועים
- זריז וקל משקל
- צולח שטחים מאתגרים במיוחד
- מצמד חלק במיוחד
חסרונות DRZ 400 S
- דורש תחזוקה יחסית גבוהה
- קצב שריפת שמן גבוה
- מערכת חשמלית דורשת שיפור
- מושב גבוה מדי לרוכבים נמוכים
- אינו מתאים לרכיבות עירוניות ארוכות
- מושב לא נוח במיוחד
- לא קיים הילוך שישי
מפרט טכני
נפח מנוע | 645 |
כ״ס | 44 |
גובה מושב | 93.5 ס״מ |
אורך | 231 ס״מ |
רוחב | 87.5 ס״מ |
גובה | 123 ס״מ |
מיכל דלק | 10 ליטר |