מצד אחד נורא קל לשים איקס על ה CFMoto 650MT ולקטלג אותו כעוד אופנוע סיני וזול. אך בעולם כיום בו כל שקל חשוב, בהחלט שווה לתת ל MT הזדמנות. בניגוד למותגים סיניים אחרים, CFMoto כבר התבססה באירופה ואף ממשיכה להתרחב. בנוסף, אספקת החלפים שלה גם כן מבוססת ומהירה, מה שמאוד מרגיע. בסופו של דבר מדובר באופנוע חזק ומהנה שממש לא מעיד על מחירו הנמוך.
תוספות
הרכיבה על ה 650MT לאורך זמן היא נוחה. גם בפניות ותמרונים הוא מרגיש די ספורטיבי ועושה עבודה טובה. מבחינה עיצובית ה 650MT נראה צעיר ומגניב וממש לא זול. הוא מגיע עם מזלגות הפוכים מתכווננים במלואם, מוטות הגנה למנוע, שקע טעינה USB ואפילו מסך מתכוונן. בנוסף קיימות מזוודות אחסון הניתנות לנעילה.
מנוע וביצועים
מנוע 2 צילינדרים, 4 פעימות בנפח 649 סמ״ק ומקורר בנוזל, המפיק 60 כ״ס. ה 650MT מופעל על ידי מנוע שמזכיר את ה ER-6 של קוואסאקי, רק ללא הרטינה שלו. בהילוך הגבוהה הוא מרגיש די חלש וגם בטווח הביניים אין עוצמה מתפרצת שהיינו מצפים לה. מה דורש יותר עבודה עם תיבת ההילוכים כדי לפצות על זה.
החלפת מצבי הנסיעה גם כן לא עושה עבודה טובה במיוחד, האמת מרגיש כאילו לא קורה כלום. רק החלפת שם המצב על הצג. מערכת מתלים עושה עבודה טובה והיא מורכבת ממזלג טלסקופי הפוך הניתן לכוונון מלא, מאחור בולם מונושוק מתכוונן. הבלמים מורכבים מדיסק גלי כפול עם קליפר 2 בוכנות ומאחור דיסק גלי עם קליפר בוכנה אחת. מערכת ABS מאחור ומלפנים.
טכנולוגיה וחידושים
למרות המחיר הזול ה 650MT מאובזר לא רע, יש לו מערכת AB, מתלים מתכווננים, מסך הניתן לכיוונון במהלך הנסיעה, מערכת הזרקת דלק והצתה אלקטרונית.
יתרונות 650MT
- תג מחיר אטרקטיבי
- נוח לרכיבות ארוכות
- מסך מתכוונן במהלך נסיעה
- מנוע שקט וחלק
- יציב מאוד גם במהירויות גבוהות
חסרונות 650MT
- מנוע די חלש
- נדרשת עבודת הילוכים יחסית רבה
- אין בקרת אחיזה
מפרט טכני
נפח מנוע | 649 סמ״ק |
כ״ס | 60 |
גובה מושב | 84 ס״מ |
אורך | 218 ס״מ |
רוחב | 83.5 ס״מ |
גובה | 133.2 ס״מ |
מיכל דלק | 18 ליטר |