ימאהה XSR700 למעשה מבוסס על אופנוע הספורט MT-07. ימאהה לא נגעה בשלדה או במנוע אלא בחרה להתמקד בחוויית הרכיבה. לא תמצאו דברים מוזרים כמו גלגל קדמי בגודל 18 אינץ', רוב ההבדלים נמצאים בארגונומיה, דבר שעושה את כל ההבדל בצורת הרכיבה של ה XSR לעומת ה MT-07.
ה XSR מגיע עם מיכל דלק עגול יותר, כידון גבוה ורחב יותר, ומושב כפול. הם גם ויתרו על אופציית כוונון הריבאונד במתלים של KYB, זאת בכדי לשמור על הדברים אותנטיים עד כמה שניתן.
תוספות
ה XSR700 כולל תנוחת ישיבה זקופה ונינוחה. המושב, היתדות ומוטות האחיזה נמצאים בדיוק היכן שצריך. המושב רך ומעט צר מלפנים, מה שעוזר בעיקר לרוכבים נמוכים יותר בעצירות.
מנוע וביצועים
מנוע דו צילינדר מקבילי בנפח של 689 סמ"ק, מקורר בנוזל ומפיק 74.8 כ״ס. יש לו רעש נפלא בסל"ד נמוך והרבה כוח בטווח הביניים, מה שהופך אותו לחזק באותה מידה ברכיבות עירוניות וברכיבות ספורטיביות.
קיימת תיבת הילוכים עם שישה הילוכים. מלפנים דיסק הידראולי עם קליפרים 4 בוכנות ומאחור בלם דיסק יחיד בשילוב עם מערכת ABS המגיעה כסטנדרט. האופנוע גולל מערכת הזרקת דלק, מצערות מכאניות,
טכנולוגיה וחידושים
XSR700 מגיע עם פנס LED חדש ומסך ממוקם במיקום שונה. הפנס נשאר עגול ותצוגת LCD מודרנית ולא רטרו.
יתרונות XSR700
- לא מאיים וחזק מדי
- ספיגת מהמורות בכביש טובה
- איכות בנייה גבוהה
- עיצוב מרשים
- מנוע חזק וגמיש
חסרונות XSR700
- אין סליפר קלאץ׳
- מעבר הילוכים לא חלק במיוחד
- אין התאמות שיכוך לבלם האחורי
- המתלים מתקשים במהירויות גבוהות ותנאי שטח גסים
מפרט טכני
נפח מנוע | 689 סמ״ק |
כ״ס | 74.8 |
גובה מושב | 81.5 ס״מ |
אורך | 207.5 ס״מ |
רוחב | 82 ס״מ |
גובה | 113 ס״מ |
מיכל דלק | 14 ליטר |